Ianuarie 30, 2010

Boost at 36

Posted in Great shots tagged , , , , , , , , la 5:08 pm de adria74

I am a human being and I get old.

In the general noise I add my voice, too-no : ),  it is difficult to find yourself.

Friendshiply impregnated, it is a valuable drive and a grand comfort.

Everything is possible!

Everything is near,

you just have to reach for it…..

I am indebted to Agnieszka.

P.S.If I would have to listen to something it would be „Don’t give up”/Chicane&Brian Adams, seems appropriate, but more thrilling is „Saltwater” .

Me and Bobby McGee 

RR.I forgot about somebody (Am uitat de cineva):

Însufleţire la 36(de ani)

Sunt o fiinţă şi îmbătrânesc.

 În gălăgia generală îmi adaug şi eu vocea- nu: ) ,  este greu să te mai regăseşti.

-foto-

Îmbibată cu prietenie, este un stimulent preţios şi o însemnată mângâiere.

Totul este posibil!

Totul este aproape,

trebuie numai să năzuieşti…

Sunt îndatorată Agnieszkăi.

P.S.Dacă ar fi fost să ascult acum ceva, ar fi fost „Don’t give up”/ Chicane&Brian Adams, pare potrivită, dar mai palpitantă este „Saltwater”.

-foto-

…..

Now the job is done-Acum treaba este terminată.

Lasă un răspuns

