octombrie 24, 2018
Un bistro chic
Cu totii stim ca daca mancarea nu este buna, cu atat mai putin conteaza ambianta restaurantului, insa daca acestea merg mana in mana experienta clientilor va fi una reusita si vor dori sa revina.
La aceasta proba a concursului SuperBlog 2018 imi imaginez ca administrez un bistro si doresc sa le ofer clientilor mei o experienta cat mai placuta.
Am nevoie si de o solutie software completa. Pot alege o aplicatie Expressoft Technology my Check POS de marcaj mobil. Acestea pot fi folosite si pentru livrari comenzi la domiciliu, servire rapida, magazin alimentar, retail, saloane de infrumusetare, hoteluri. Este o solutie foarte buna pentru corecta administrare a intregului flux de activitati , eficientizarea timpului si optimizarea veniturilor. Exista mai multe sisteme POS restaurant. POS inseamna Point of Sale, zona de vanzare din restaurant, in cazul meu un mic bistro. Este un echipament hardware dedicat pe care este instalata o solutie software marcaj restaurant. Este o solutie moderna, sigura si eficienta.
Dintre sutele de produse de pe piata, eu aleg sa folosesc monitoare touchscreen, imprimante fiscale sau case de marcat cu jurnal electronic. Voi incheia un contract si voi avea suport tehnic 24/7 ceea ce ma ajuta foarte mult.
Trebuie sa pun accent pe rapiditatea cu care imi voi servi clientii, sa transmit comanda usor, clar, prietenos. Voi folosi aplicatii online pentru rezervari si comenzi. Exista o solutie de marcaj si pentru telefonul mobil care reduce cu pana la 60% timpul de preluare a comenzilor. Voi putea sa coordonez eficient sectiile unitatii si comunicarea dintre acestea, personalizez rapid comenzile clientilor si imi voi creste profitul. Pe blogul Expressoft avem si tutoriale ce prezinta principalele functii ale programului.
Principale avantaje ale acestei solutii sunt viteza rapida de operare, timpii de asteptare redusi semnificativ si usoara gestionare a materiilor prime si retetarelor. Voi detalia beneficiile : controlarea fluxului clientilor folosind modulul „Rezervari”, fidelizarea clientilor ( vouchere, puncte bonus, carduri cadou, promotii, plata in cont), separarea notelor de plata, emiterea facturii fiscale direct din POS in cateva secunde, sistematizarea servirii clientilor cu ajutorul functionalitatii „marcaj pe scaun”, avand evidenta clara a numarului de clienti din locatie, individualizarea produselor prin adaugarea sau eliminarea diferitelor toppinguri, acceptarea a multiple metode de plata.
Functionalitatile software-ului sunt urmatoarele: POS smartphone restaurant, monitor in bucatarie, sistem de promotii, activitate zilnica angajati, gestiune stocuri ( aplicatie back office) , raportare online, sisteme POS, solutii paging.
Toate acestea pot fi aplicate oricarei afaceri din domeniul HoReCa(acronimul pentru hoteluri, restaurante, cafe) si retail.
Imi doresc o astfel de solutie si pentru bistro-ul meu.
expressoft EU said,
octombrie 24, 2018 la 1:21 pm
Buna,
Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre in cadrul competitiei Superblog.
Succes!
Cu ganduri bune,
Echipa Expressoft.