aprilie 8, 2021

Ritual de frumusete

Posted in Neincluse într-o categorie la 2:58 pm de adria74

Suntem in fata unei probe din concursul Spring SuperBlog 2021 in care va voi vorbi despre evolutia mea in materie de frumusete, exemplificand cu produse din gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look, o noua gama de la generosul sponsor al probei de azi si anume Farmec.

Frumusetea mea ma intereseaza. Am grija de sanatate pentru ca pielea mea sa radieze. Chiar atunci cand nu folosesc produse de machiaj, imi place sa am o piele sanatoasa. Uneori e nevoie de sfatul unui dermatolog, alteori, de al unui consultant de frumusete. Fetele sunt cochete. Inca de la o varsta frageda, imi amintesc ca „furam” rujul, oja, pudra mamei. Mama avea produse bune. Mai am si acum cutii. Cutii frumoase, de firma, pe care le mai foloseam si eu. ce relatie minunata se dezvolta intre o mama si fiica ei! Cate sfaturi bune nu am primit de la mama, atenta la evolutia mea. Cata gingasie in aceasta relatie! Eu, fiica rebela, mama-mereu cu o vorba buna, gata sa ma ajute in orice privinta!

Iata ca am crescut si s-au modificat si asteptarile mele in materie de frumusete. Foloseam tot produsele mamei pana spre liceu, cand mama a inceput sa imi cumpere cosmetice dedicate. Tot atatea cadouri minunate, de care imi amintesc cu mare placere. Cata bucurie putea sa raspandeasca! Am devenit din ce in ce mai curioasa si mai preocupata de frumusete. Aveam produse cosmetice de baza, fata de cate am acum 🙂 . Foarte multe.

Am ajuns la facultate si am inceput sa caut mai multe informatii, mi-am testat tipul de ten, nu am avut probleme in adolescenta. Asa am aflat ca am un ten mixt, care asa a ramas pana acum, 40+, si am cautat produse specifice, benefice tipului meu de ten. Era important, dar cred ca abia in facultate am facut aceasta analiza.

In fine, dupa multe incercari 🙂 , mai mult sau mai putin reusite, documentat din reviste, convorbiri cu medicul si consultanti de frumusete, am ajuns la ritualul meu de ingrijire de acum, in care folosesc mai multe produse.

Pe scurt, acum folosesc lapte demachiant pentru inlaturarea machiajului, un gel de curatare a impuritatilor, o lotiune tonica,crema de zi, ser iluminator, crema de ochi, crema de noapte; folosesc o masca o data pe saptamana. Mastile si serurile le-am descoperit mai tarziu. Acum mai folosesc un spray de fata , poate fi cu apa termala, mai ales vara, e foarte racoritor.

Pot spune cu certitudine ca am evoluat, m-am orientat catre produse mai bune calitativ. Si mi-am schimbat ritualul de infrumusetare. Acum este un adevarat ritual si este o adevarata placere sa ma ingrijesc!

Asadar, am fost nascuta sub semnul evolutiei. Nu m-am oprit! Sunt sigura ca este loc de mai bine.

Nu am vorbit despre cremele BB si SPF, factorul de protectie solara. Am aflat in timp despre acestea. Blemish-balm balsam contra imperfectiunilor pielii  au devenit recent un mare succes printre produsele cosmetice. Iar SPF-ul este important, ne protejeaza pielea impotriva radiatiilor ultraviolete.

Tot in timp, m-am orientat catre produse vegane, cruelty-free, prietenoase cu pielea noastra si cu mediul.

Eu nu am fost un trendsetter in facultate, vremea din care am cele mai multe prietene, ci mai degraba m-am inspirat de la ele. Sper sa devin acum un influencer, un ambasador, fiind activa pe retelele sociale. Acum am mai multa incredere in mine. Imi place sa fiu radianta.

Peste 50 de ani, voi cauta si produse antirid. Deocamdata nu am probleme, am mostenit un ten de portelan .

Astazi am sa va povestesc despre un brand drag mie, un brand cu traditie, cel mai mare producator de cosmetice de pe piata romaneasca.

Farmec își extinde portofoliul prin lansarea liniei Perfect Look, sub umbrela gamei Gerovital H3 Evolution. Astfel, specialiștii Gerovital au creat produse complementare celor existente, dezvoltate după ultimele tendințe în cosmetologie, având o acțiune duală, atât de îngrijire, cât și de înfrumusețare. 

Inovația adusă de noua gamă este dată de Acidul Hialuronic 4D și de Uleiul natural din Trandafir Sălbatic, pentru un efect radiant instantaneu, cu un ton natural de roz. Acidul Hialuronic 4D este un complex molecular antirid, ce conține 4 dimensiuni moleculare diferite. În funcție de masa moleculară, Acidul Hialuronic are un grad diferit de absorbție în piele, cu beneficii specifice: de la efectul de hidratare imediată la suprafața pielii, la pătrunderea în straturile profunde ale epidermei pentru a stimula capacitatea de apărare naturală a pielii și activarea procesului de reparare epidermică. Acțiunea Acidului Hialuronic 4D este completată de Uleiul Natural din Trandafir Sălbatic, care aduce un aport valoros de nutrienți cu scopul de a crește elasticitatea, fermitatea, gradul de hidratare și confortul pielii.

Produsele Gerovital H3 Evolution Perfect Look se adresează tuturor tipurilor de ten, au formulări uşoare şi conferă beneficii imediate. Crema Ultra-Activă și Luminozitatregenerează și hidratează intens pielea feței, oferindu-i un lift instant și un efect radiant sănătos. Uleiul din semințe de Trandafir Sălbatic acționează în sinergie cu Acidul Hialuronic, stimulând efectele de hidratare și creștere a elasticitații și fermității pielii, pe când extractul de Gatuline Expression conferă un efect de lift instant. Efectul antirid este susținut și de Sepilift DPHP®, sursă importantă de aminoacizi, iar complexul de vitamine Niacinamidă, Vitamina C lipozomală și Vitamina E maximizează efectele de regenerare și redensificare a pielii. 

Crema Remodelare Contur Față este recomandată pentru îngrijirea zilnică a pielii uscate. Asigură o acțiune antirid și restructurantă, remodelează conturul feței, în timp ce hrănește și repară pielea. În plus, datorită structurii biomimetice a cremei, principiile active ajung în straturile profunde ale pielii, crescându-i eficiența.

Cu o eficacitate demonstrată sub control dermatologic, Crema Fermitate Contur Ochi are un efect vizibil de lifting a pielii din jurul ochilor, reduce aspectul întunecat al cearcănelor și conturează strălucirea ochilor. Pentru demachiere, Apa Micelară Bifazică curăță delicat tenul, îndepărtând chiar și machiajul waterproof.

Din categoria produselor pentru îngrijire corporală fac parte Crema Hidratantă Fermitate Corp, care îmbunătățește textura pielii corpului, prin sinergia principiilor active hidratante, având un parfum suav de trandafir sălbatic, și Crema Anticelulitică, care este creată special pentru a ameliora zonele cu celulită, lăsând pielea hidratată, elastică și fermă. Pentru efecte vizibile este necesar un tratament de durată.

Din aceasta noua gama eu am ales Cremă Ultra-Activă și Luminozitate Gerovital H3 Evolution Perfect Look . Este perfecta pentru tenul meu mixt. Asigura lift instant, hidratare, un ten radiant. Corectează liniile fine și ridurile . Netezește microrelieful pielii. Regenerează și hidratează intens pielea feței. Crește nivelul de hidratare de lungă durată asupra pielii cu o valoare maximă de 96%, conform evaluarii prin măsurători instrumentale, după 28 de zile.

Imi place tonul natural de roz pe care il confera pielii. Si in ceea ce priveste machiajul, despre care nu voi detalia acum, eu prefer tonurile, nuantele naturale. Cred ca imi vin cel mai bine. Am facut greseli cu culori mai vibrante, ca sa nu spun mai tipatoare, dar da, am facut si aceasta greseala in tinerete, in anii de liceu.

Această cremă de față poate fi și o excelentă bază de machiaj, îmbinând calitățile cosmetice antirid cu ingredientele cu efecte optice imediate. Culoarea și structura cremei ajută la obținerea unui ten cu aspect fresh, ferm și cu strălucire sănătoasă.

Nu se dezmint : ” Gerovital- Doctor in frumusete” . Eu sunt medic si acord o importanta deosebita ingrijirii mele. Pot spune cu mana pe inima ca sunt incantata de aceasta noua gama, pe care o voi introduce in rutina mea zilnica. Tema evolutiei ma motiveaza si sunt sigura ca nu poate sa imi aduca decat bine. O tema foarte bine aleasa. Multumesc , Farmec! 🙂

2 comentarii »

  1. […] Ritual de frumusete […]

  2. Farmec said,

    Ne bucuram ca isi sunt de folos produsele Farmec in ritualul tau de ingrijire!


Lasă un comentariu