noiembrie 17, 2008

Sfântul Apostol şi Evanghelist Matei (2)

Posted in Capo d'opere, Evenimente tagged , , la 7:01 pm de adria74

Sfântul Apostol şi Evanghelist Matei este sărbătorit de Biserica Ortodoxă pe 16 noiembrie.

matthew_cutlumus

Sfântul Evanghelist Matei înfăţişat ca un înger într-un codex din mânăstirea Cutlumuş, muntele Athos, An Introduction to Mount Athos

 

matthew_kizhi1

Sfântul Evanghelist Matei, icoană rusească de la începutul sec.XVIII, iconostasul bisericii „Schimbarea la faţă”, mânăstirea Kizhi, Karelia, Rusia, Wikimedia Commons

 

matthew_gregoriou

Sfântul Evanghelist Matei, sec.XIII, mânăstirea Grigoriu, muntele Athos, The Orthodox Christian Faith

 

matthew_ohrid1

Sf.Matei Evanghelistul, sf.sec.XIII-începutul sec.XIV, Sf.Clement, Ohrid, Macedonia FAQ-un proiect al Macedonia.org

 

matthew_ohrid2

Sfântul Evanghelist Matei, detaliu din Deisis cu figurile apostolilor, sec.XV, Sf.Clement, Ohrid, Macedonia FAQ-un proiect al Macedonia.org

 

· Sfântul Apostol şi Evanghelist Matei(1)

Un comentariu »

  1. Mihai said,

    Sf. Apostole Matei , roaga-te pentru baiatul meu meu Florin care face pe 3 iulie varsta de 14 ani si te rog Sf.Apostole Matei indeparteaza-l de la lucrurile grele adica de satanism , emo , lucruri foarte urate care s-au bagat fiul meu Florin si te rog Sf. Apostole Matei ai grija de fiul meu . Sf. Apostole Matei roaga-te pentru familia mea, pentru dusmanii mei, pentru Florica pentru Mihai, Florin si sporeste si casa noastra si indeparteaza toata relele care se abat in familia noastra. Si ai grija de serviciul meu, limpezeste mintea dusmanilor mei care ne vor noua raul si as dori si eu un pic de mir de la Muntele Athos si o carte de rugaciune pentru facatoare de minuni

    Str.Independentei nr. 24, localitatea Busteni-Poiana Tapului, jud.PH si va las un nr. de contact 0723444243

    Va rog sa fiu ajutat . Si sa va rugati si pentru noi !


Lasă un comentariu