aprilie 9, 2019

Relaxare estivala la Hotel Miorita Neptun

Posted in Neincluse într-o categorie la 5:14 pm de adria74

Sponsorul probei de astazi este gazda Galei concursului Spring Superblog 2019, si anume Hotel Miorita Neptun.

Acesta este amplasat in partea nordica a statiunii. Plaja se gaseste la 700 de metri.  Ma atrage faptul ca vegetatia este bogata acolo. Are camere duble de 2, 3-standard si 3-superioare stele. Dotari: restaurant, piscina, mic dejun bufet suedez, pastrare valori, bar de zi, foisoare, balcon, lift, televizor, minibar, aer conditionat, parcare auto, loc de joaca pentru copii si doua sali de conferinta.

Am vazut imagini cu hotelul renovat si pot spune ca am ramas placut impresionata.

51952939_342466396365968_8063508954564526080_n

Am mai fost la Neptun, insa nu la acest hotel si mi-ar placea tare mult sa il descopar la Gala. Am fost in studentie, acum 20 de ani 🙂 si imi amintesc ca ne-am distrat pe cinste. Un sejur la Neptun ar fi grozav.

Nu as mai cauta discotecile si jocurile, insa eu sunt genul de explorator si turist distrat. M-as relaxa la piscina sau pe malul marii. As face plimbari pe faleza. Inteleg ca si aceasta a fost modernizata, ca si zona ” La Steaguri”. M-as interesa de baza de tratament din apropiere pentru masaj, bai si gimnastica. As face shopping. As savura un frappe. As citi pe banca. Iar seara m-as rasfata cu un pahar de vin rosu.

c4c5eb99f05f1a326cfd0a2715fe6912

Intre activitatile de seara ar fi plimbarea, cititul, uitatul la televizor si odihna.

Explorarea-in timpul zilei 🙂 . Nu mai e ca in studentie 🙂 Acum avem tabieturi 🙂 .

M-as interesa de oferta de la bar pentru un cocktail alcoolic sau non-alcoolic sau un smoothie.

Sunt o fire romantica. Se vede, nu?! 🙂

Sunt si joviala si exaltata. Ador calatoriile. Nu sunt o experta, iar ca blogger de calatorii sunt la inceput. Imi place insa sa fotografiez, sa aflu istoria locului si sa explorez.

Suntem ” mici exploratori” 🙂 .

Ei, data viitoare sper sa va scriu de la Neptun 🙂 .

Pe curand, dragilor!

Imagini: Hotel Miorita, Pinterest

 

Lasă un comentariu