aprilie 15, 2019

Provocarile unui blog neobisnuit

Posted in Neincluse într-o categorie la 6:54 pm de adria74

Iata-ne la finalul editiei Spring Superblog 2019. Incununam aceasta editie cu un articol despre pizzeria neobisnuita Dodo Pizza, despre care am mai scris aici cu aproape o luna in urma. Dupa cum v-am spus, Dodo Pizza este o companie IT care face pizza. Au o comunitate pe Facebook unde suntem invitati sa ne alaturam.

Astazi scriem despre provocarile, despre provocarile lor si provocarile noastre 🙂 .

La ei totul este iesit din comun, neobisnuit. Pizzeria e neobisnuita, blogul neobisnuit, aluatul neobisnuit dupa o reteta neobisnuita 🙂 . Vizitati blogul Dodo Pizza. Are articole pentru ANAF, pentru antreprenori, corporatisti, gurmanzi, marketeri, pentru echipa Dodo, pentru hateri si pentru parinti. Ne promit articole frumoase. Atunci voi incerca si eu sa ii bucur cu acest articol.

Au si o mascota simpatica, Dodonel. Vi-l prezint intr-o imagine.

57083434_2127617300684805_2923167587904782336_n

Nu, nu sunt eu 🙂 .

Lucrez la laptop si deja imi este foame. Cate feluri de pizza au! Margherita, Cheesy, Hawaii, Dracula, Cheeseburger, 4 Seasons, Carnivor, Cheesy Chicken, Chicken BBQ, Pepperoni, Dodo, Prosciuto&Funghi, Rustica, Italian, Mexico, Chicken Ranch, Vegetariana, Double Pepperoni, Tuna 🙂 .

Au si gustari, deserturi si bauturi . Si chiar suveniruri: Dodo Coffee.

520a510d-4281-4d86-b484-ec2ef99d8021

Am nevoie si de o cafea ca sa continui provocarea mea. Caci acest concurs a fost o provocare. Am mai participat la editia din toamna, unde am fost din nou finalista. Blogul meu a plecat de la subiecte preponderent religioase, literatura, pelerinaje, pentru ca mai apoi sa il dezvolt si cu participarea la Superblog 🙂 . Subiecte din diferite arii de activitate, deadline-uri.

Mi-am marit plaja de cititori, ceea ce ma bucura.

Dezvoltarea blogului ramane un subiect deschis.

Sunt pe ganduri. Ma gandesc la pariurile mele din trecut si la cele actuale.

De curand am facut si un curs de dezvoltare personala foarte interesant, dupa o carte de John C.Maxwell. Provocarile mele se refera la planuri si putinta de a le duce la bun sfarsit. Am avut si proiecte abandonate, precum cursul de grafica pe computer sau Facultatea de Limbi si Literaturi Straine sau medicina. Imi pare rau, dar ori mi s-au parut prea dificile, ori obosisem. Succesele mele cele mai mari au fost participarea la Olimpiada Nationala de Chimie Deva 1992 si lucrul ca monitor de studii clinice, CRA (clinical research associate). Cat mi-a placut sa calatoresc in tara si sa lucrez cu medici!

Acum, vreau sa ma tin de treaba cu cursul de desen si sa ma perfectionez in acuarela. Am materiale, vreau sa mai gasesc cursuri pentru un invatacel ca mine si sa lucrez, sa lucrez in continuare.

O alta provocare: invatarea limbilor straine si perfectionarea celor cunoscute, adica engleza si franceza. Am facut primii pasi cu germana, italiana, spaniola si portugheza si am deschis ghidurile de chineza si japoneza. Ca si cu pictura, trebuie doar sa ma tin de treaba. Mi-ar placea sa devin o poliglota. Sa conversez si sa citesc carti in limbi straine. Ies din zona mea de confort si asta imi face foarte bine 🙂 .

Ce planuri mai am eu? Sa ma pregatesc sa devin bibliotecara. E o meserie care imi este tare draga.

Si mai am  pasiuni pe care doresc sa le fructific: fotografia, goblenul, aranjamentele florale.

Am fost metodica 🙂 .

Urati-mi succes sa ma tin de treaba si sa produc lucruri frumoase, despre care voi mai vorbi pe blog.

Aceasta este incheierea concursului. See you in Neptun! 🙂

56899526_1283124091844793_872221799557890048_n

Lasă un comentariu