martie 15, 2021

Bucataria mea ideala

Posted in Neincluse într-o categorie la 5:28 pm de adria74

Azi vin cu o noua provocare. De data aceasta de la Franke electrocasnice. Asa cum v-am obisnuit si cum veti vedea in urmatoarea luna, cu articole pentru concursul Superblog. Este concursul meu drag, care ne pune creativitatea la incercare. Azi voi scrie despre cum ar arata bucataria mea ideala si ce ar spune despre mine. Si sa incep. Intru pe Franke magazin online si gasesc o multime de produse care mai de care mai aratoase. Acum trebuie sa vad cum mi-as utila-o. Au trei colectii noi pe care trebuie sa le vad. Cred ca dupa o prima privire ma voi opri la una. Acestea sunt Maris, Mythos si Smart. Cuptoare, hote, plite, chiuvete. O aleg pe cea mai larga : colectia noua Mythos de la Franke. Am de ales dintre produse care arata foarte bine. Va invit sa vizitati si voi linkul. Nu se stie ce idei noi va vin.

Incep sa aleg produsele. Pai de ce avem nevoie pentru o bucatarie complet utilata care sa ne reflecte stilul? De la Mythos aleg cuptor, chiuveta, o masina de cafea, o baterie de chiuveta, cuptor cu microunde si hota. Pentru restul, merg din nou pe pagina principala a magazinului online Franke. Alegerile mele din oferta creeaza stilul meu. Sunt incantata si tare as vrea sa vad cum le-as integra in spatiul meu pentru luat masa si gatit. Eu nu prea stau in bucatarie, decat pentru momente de relaxare. Imi plac cartile de bucate, imi place mancarea apetisanta si imi place sa gatesc din culturi diferite. Imi plac emisiunile TV de prezentare. De fapt, le ador. Asadar, as putea spune ca sunt o cosmopolita. Si ce i-ar trebui unei cosmopolite decat niste mobilier, aparate inovative . Stilul meu este cozy, confortabil. Ia sa vedem cum ma ajuta Franke.

Acum voi enumera produsele alese, dupa cum v-am promis. Eu scriu in viteza, pentru ca sunt in intarziere. Dar e o placere sa ma opresc asupra paginii Franke.

Iata cuptorul Mythos fmy 99 hs xs/inox . Am ales dupa cum vedeti inoxul. Imi place aspectul si e foarte practic. Ei, ce bunatati pot fi preparate la cuptor. Fripturi, cartofi, legume, paste cu branza, chifle cu branza, pizza. Deja imi lasa gura apa.

Unde spal vasele? In chiuveta Mythos myx 210-70 . Tot din inox. Imi imaginez un blat mare in care sa o pot incorpora.

Calitatea Franke ma fascineaza asa ca am decis sa citesc mai multe despre firma.

Franke este o companie elveţiană cu 70 de subsidiare în 40 de ţări la nivel global. Bazele companiei au fost puse în anul 1911, prímele chiuvete fiind produse în anul 1925.

Franke este cel mai mare producător de chiuvete pentru bucătărie din lume şi este leader în cercetarea şi dezvoltarea unor materiale şi a unor produse noi pentru bucătărie. Franke este principalul furnizor de sisteme incorporabile pentru bucătării casnice.

Franke România este parte a diviziei Kitchen Systems Group a corporaţiei multinaţionale Franke Artemis şi activează pe piaţa locală din anul 1998 fiind lider pe piaţa autohtonă de echipamente incorporabile pentru bucătării destinate uzului casnic.

Provenienta elvetiana spune totul. De fapt, eu am o istorie legata de Elvetia, am fost confundata cu o elvetianca in orasul meu, compliment magulitor.

In iulie 2018 isi lansau siteul online folositor.

Sa ne continuam incercarea de a utila o bucatarie pe stilul nostru. As adauga o masina de spalat vase, o combina frigorifica, vase, au si vase. O masa, scaune confortabile. Si bucataria mea este gata. Perdele. Totul cozy. Cu tehnologie de ultima generatie, dar aspect rustic. Gasesc astfel de produse Franke. Asa sunt eu. O persoana deschisa, comoda, careia ii place mancarea buna din toate colturile lumii. As avea si carti de bucate diverse. Am incercat sa definesc putin stilul meu cu ajutorul Franke. Aici ploua tare, eu scriu pe laptop si gandesc, gandesc ce v-as mai puea spune despre mine. Bucataria e un colt cald al casei unde imi place sa adun familia si prietenii. Mai mult decat in living room. DE fapt imi place un spatiu deschis cu bar. Cu plante aromatice, tigai atarnate, servete dragute.

Daca ma gandesc mai bine, inspiratia mea e una mediteraneeana, provensala. Un an in Provence. Am vizitat, v-am spus ca imi plac calatoriile si culturile lumii.

Bine ati venit in bucataria mea.

Sper ca a fost o calatorie placuta. Am scris pe scurt, am incercat sa imi definesc stilul. Beau multa cafea, imi place sa stau de vorba la o cafea si v-am spus mai devreme ca am gasit si o masina de cafea Franke.

Imaginile sunt de pe siteul Franke, producatorul nostru elevetian.

O imbinare placuta intre rustic si modern.

Un comentariu »

  1. […] Bucataria mea ideala […]


Lasă un comentariu