august 16, 2008

Rugăciune plină, prescurtată-mânăstirea Lainici

Posted in Rugăciuni şi tâlcuiri la rugăciuni tagged , la 1:58 pm de adria74

Milostivă să-mi fii mie Preasfântă Treime! (trei metanii )

Milostivă să-mi fii mie Preasfântă Născătoare de Dumnezeu. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie Sfinţi Arhangheli Voievozi Mihail şi Gavril! (trei metanii )

Milostiv să-mi fii mie Sfinte Ioane Botezătorule! (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie cei patru evanghelişti ai Domnului. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie cei doisprezece Apostoli ai Domnului. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie cei şaptezeci Sfinţi Apostoli ai Domnului. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii din ceruri şi toate puterile cereşti. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Părinţi din ceruri. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Prooroci din ceruri. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Mucenici din ceruri. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Cuvioşi din ceruri. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii sihaştri din ceruri. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Părinţi ierarhi din ceruri. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Martiri din ceruri. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii pustnici din ceruri. (trei metanii )

Milostive să-mi fiţi mie toate Sfintele cuvioase femei din ceruri. (trei metanii )

Milostive să-mi fiţi mie toate Sfintele Mucenice fecioare din ceruri. (trei metanii )

Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Îngeri din ceruri. (trei metanii )

Milostivă să-mi fii mie sfânta zi de azi. (trei metanii )

Milostiv să-mi fii mie Sfântul zilei de azi. (trei metanii )

Milostivă să-mi fii mie toată puterea cea lucrătoare a cerului. (trei metanii )

Milostiv să-mi fii mie Îngerul meu Sfânt păzitor. (trei metanii )

 

Cu mulţumiri părintelui Matei de la sfânta mânăstire Lainici

Un comentariu »

  1. Gabriela said,

    Doamne Ajuta!!!


Lasă un comentariu